Parkursus

Gå ikke glip af muligheden for at styrke jeres parforhold!

Tag på parkursus 7 mandage med start d. 21. okt. 19-21.

Formålet med Parkursus er at skabe gode relationelle vaner, som kan hjælpe par med at vokse tættere sammen og sikre, at parforholdet vokser hele livet igennem. Parkursus er for alle par, ikke bare dem som har kæmpestore problemer, men også for dem som gerne vil ruste parforholdet til fremtiden.

Kurset bygger på kristne grundprincipper, men det betyder ikke, at man behøver være kristen for at være med.

Parkursus foregår i Vendsyssel Frimenighed, Hånbækvej 4, 9900 Frederikshavn.

Der serveres dessert og kaffe, mens der vises en videosession som oplæg til parvise samtaler om dagens emne. Gennem undervisning og materialet gives der input fra mennesker med viden og ekspertise i parforhold. Parkurset har ikke parterapeutisk fokus. Der er plads til alle par, uanset om man har været sammen i få eller mange år.

Program:
1. At bygge et stærkt fundament
2. Kommunikationens kunst
3. Konfliktløsning
4. Tilgivelsens kraft
5. Familiens indflydelse
6. God sex
7. Kærlighed i praksis

Det er gratis at deltage, dog koster det 290,- for 2 deltagermanualer, som er absolut nødvendige for at få mest muligt udbytte af kurset. Manualerne købes ved første kursusgang.

Tilmelding - skriv en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller sms til værterne Gitte og Reinhard Thomsen på tlf. 25323086 eller 24611202.

Vendsyssel Frimenighed

Hånbækvej 4